2012. augusztus 20., hétfő

The Wanted - Dublin - 2012.06.22.



Sziasztok!

Ha már Netti is írt róla külön, akkor én sem maradhatok ki belőle :)

Tudjátok én nagyon ritkán mondom egy egy bandára, hogy igen is nagyon jók és imádom Őket stb... Most egy újabb boyband került fel a toplistámra, persze teljesen váratlanul és véletlenül, mint anno a Jedward... Igen :D A problémák mindig itt kezdődnek :D

2012. június 22-én gyanútlanul kezdtük a napot Dublinban, annak reményében, hogy bejutunk a Westlife koncertre a Jedward miatt :D Már előtte napokban felfedeztük a koncert plakátokat, amin másik két banda is fel volt tüntetve, mint fellépők...Az egyik a The Lawson volt, a másik a The Wanted, de egyik sem érdekelt, csak a Jedward :D Netti már be volt zsongva, hogy 'The Wanted', Ők is tök jók, hát engem nem érdekelt...(Perszer mindig így indul :D). A koncert napján ugye, mint ITT leírtam, sikerült bejutnunk, végig tomboltuk a Jedwardöt, majd amíg vártunk Garyre visszamentünk a színpadhoz, ahol már a 'The Wanted' tombolt a közönséggel, akik egy emberként üvöltötték minden számukat...Netti is beállt a sorba, hát nekem nem voltak szimpik, kivéve Jay-t, akit irtó édesnek találtam, de a többiekkel nem foglalkoztam :D
Egy-egy szám között vicceskedve megjegyzetem, hogy 'Ja persze, egy év múlva meg majd miattuk utazzuk körbe a világot és ott üvöltözzük majd az első sorban, hogy Wanted'....Ezt tényleg poénnak szántam akkor :D

Írországban Ők ilyen eléggé felkapott banda, olyan nincsen, hogy egy órán belül le ne adnák 1-1 számukat a rádióba stb...akárhova bementünk, étterem, bolt stb...mindig leadtak Tőlük valami számot :D A végén már folyton a fejemben jártak és ezt már valami égi jelnek tulajdonítottam be  :D Volt, hogy a szálláson főztük a vacsit és a rádióba meg megszólalt a 'Chasing the sun' és aki ott volt az mind énekelte xD

Miután hazajöttünk Írországból akkor változott meg róluk a véleményem, és amit koncert közbe poénnak szántam, arra már készen állok :D Alig várom, hogy turnézzanak ^^




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése