2013. június 19., szerda

2013.06.16. – The Wanted – Cork – Live at the Marquee

1 év után újra láttuk a fiúkat! Ez felemelő érzés volt és nagy lelkesedéssel vártuk a koncertet Velük :)



Liverpool után nem sokat aludtunk, mivel reggel indult a gépünk az imádott és kedvenc országunkba, Írországba =). Már alig vártam, hogy ismét az ír földeken lépkedjek és Dublinba legyek, így, amikor leszállt a gép mindketten bezsongva vágtunk neki Dublinnak =)
Nem sokat töltöttünk ott, csupán fél napot, ez alatt vásároltunk és elmentünk a főbb megszokott helyeinkre =).







A buszunk pontosan délben gördült ki a Busaras állomásról, majd laza 4 és fél órás út után megérkeztünk a Cork-i főbusz pályaudvarra. Azt tudni kell, hogy Corkban mindig esik az eső, ha mi ott vagyunk és ez alól ez a két nap sem volt kivétel, amit ott töltöttünk…

Egyből a szállásra mentünk, ahol a 214-es szobát kaptuk :D Ez valami égi jel :D Majd lepakoltunk, Netti lefeküdt aludni, de mivel én nem voltam álmos, ezért fogtam magam és elmentem felfedezni a környéket célirányosan…De sajnos nem találtam meg, amit kerestem, úgyhogy visszamentem a szállásra. 

Eléggé fel voltam pörögve, így nem tudtam aludni, csak lefeküdtem az ágyra és bámultam ki a fejemből, újságot olvastam, neteztem, de még mindig fent voltam. Nem sokkal később megjelentek a szobatársaink, két Taiwaini srác. Kb. ekkor csaphatott meg a fáradság, de az egyik folyton köhögött meg szütyögött, majd hirtelen felindulásból kinyitottam a táskámat nagyon dühösen és kivettem a papírzsepimet és odaadtam neki, mert már nem bírtam hallgatni. Ő meg alig bírta megköszönni :D Igazából eléggé vicces volt, mert utána másnap is ezzel szórakoztunk, hogy zsepit hagytam az ágyán meg odaadtam neki az egész zacskót a végén, ő meg cserébe adott vmi iszonyatosan finom csokit :D Hmmm :D Megérte :D




Másnap reggel felkeltünk, reggeliztünk, elkészültünk és indulni akartunk a Marquee-hoz, de annyira szakadt az eső, hogy nem mertünk elindulni, ráadásul ilyen tornádó erejű szél is társult hozzá, úgyhogy inkább vártunk még egy kicsit…



Végül délután 5-kor elindultunk, de a helyzet változatlan volt. Mire odaértünk a sátorhoz már teljesen szétáztunk, a cipőnkbe befolyt a víz, a nadrágunkból csavarni lehetett vizet. Már nagyon sokan várakoztak, beálltunk a sor végére, majd elindult a tömeg befelé.
Furcsa volt visszamenni arra a helyre, ahol először láttuk Johnt és Edet. Számomra ez egy szent hely, mivel ez volt az első, ahol megöleltek, ahol beszéltünk Velük és ahol képet csináltunk Velük. És ez a hely most vizes volt és mindenhol sár volt…Más volt, mint egy éve.  Na szóval, amíg be nem értünk  teljesen a sátorba (van a kapu után egy kis út, ahol végig kell menni) ott mondogattuk hangosan, hogy JEDWARD :D De senkit nem érdekelt :D Vicces volt, mivel nem láttunk semmit csak az esőt és még várakoznunk kellett az előtérben vagy fél órát mire beengedtek.



Sajnos nem sikerült első sorban lennünk, de ez rajtunk kívülálló ok volt, mivel eddig mindig ülős volt a küzdőtér is és a jegyünkön is ez állt, arról meg nem tehettünk, hogy előtte egy héttel megváltoztatják az eddigi szent szabályaikat…Másrészt meg annyira esett, annyira rossz idő volt, hogy ha előbb kimegyünk és ott állunk, akkor tuti a tüdőgyulladás.

Kb. az 5. sorig tudtunk furakodni, tovább már esélyünk sem volt. Előttünk állt egy csaj, úgy nézett ki, mint egy cápa, eléggé undi volt, ott lobogtatta az ocsmány vörös haját bele a szánkba, nekünk meg néha „véletlenül” beleakadt a kezünk a hajába és kicsit megtéptük :D Koncert előtt meg áthajolt felettem, hogy valamit mondjon valakinek én meg fogtam és visszalöktem, amire gyilkos fejjel nézett rám én meg kicsit idegesen mondtam neki valamit :D Ez van kislány, ha egy sorral előttem nem bírsz nyugton maradni :D Bosszú forever :D

Koncert előtt Nettivel TH számokat énekeltünk :D Tök vicces volt, mivel mellettünk meg a csajo Rihanna-t meg Wantedot nyomatták :D De minket nem érdekelt, nekünk akkor és ott ez ját a fejünkben :D




A koncert:
A The Wanted előzenekara valami fiúbanda volt, sajnos nem tudom a nevüket, de nem is voltak valami jók. Már becenevet is adtunk nekik, elvoltunk :D Talán a Taken (?) volt az. Tényleg passz.
Majd jött a várva várt pillanat és megjelentek a fiúk :D A koncert maga nagyon jó volt, de azért nem volt teljes.


A fiúk közül nem is lehetett választani, hogy melyik a helyesebb :D De azért mindkettőnknek a szíve csücske Jay :D Amikor megjelent abban a kis sapiban mindketten csak mosolyogtunk :D
 De Siva sem panaszkodhat, iszonyatosan jól nézett ki :D 
Max és Tom is iszonyatosan édes volt, bár Ők nem az eseteink azért utánuk fordultunk :D
Nathan-nek külön örültünk, mivel féltünk, hogy nem lesz ott, mert ugye nemrég volt a műtétje, de ott volt, épen és egészségesen, bár észrevettük, hogy azért kíméli magát, mivel sokszor nem is énekelte a számokat csak táncolt stb. De iszonyatosan aranyos volt :D Azok a fejeket, amiket vág, az megismételhetetlen :D
Elmondták, hogy nagyon örülnek ennek az ír fellépésnek, mivel már régen voltak itt és Siva is idevalósi, ezért látszott a szemükben az izgatottság és a boldogdág :)




Mivel nem álltunk jó helyen a tömeggel együtt kellett mozognunk, de megbeszéltük, hogy ha nem bírjuk tovább, akkor hátra megyünk.
Volt egy szám, ami előtt a fiúk felhívták a fanokat a színpadra és velük énekeltek. Na ott a tömeg nagyon nyomott minket, szóval 2-3 szám után hátra mentünk, de leghátra. Onnan mindent láttunk =)
Viszont meg volt bennünk az a rossz érzés, az a csalódottság, hogy nem elől állunk. Rajtam még annyira nem jött ki, mivel nekem az egész kis kirándulásunk alatt a McFly volt a fő cél, Nettinek viszont a The Wanted, ezért rajta nagyon látszott, hogy nem jó ez így.





 
Mivel nem akartam, hogy tényleg ekkora kudarc legyen neki ez az egész, megfogtam a kezét és mondtam, hogy „Gyere!”. Mivel láttam, hogy Jay mindig odamegy a színpad legszéléhez, ezért oda tartottam én is, ahol alig volt Valaki. Megálltunk a legjobbnak tűnő helyen és Jay pont akkor jött oda. Nem haboztam: Integettem neki és küldtem egy puszit. Azonnal észrevette és Ő is küldött nekem :D Majd megint küldtem neki egyet, mire mosolygott és mutatott egy Oké-t :D. Na ezért a pillanatért már megérte :D Ott és akkor úgy éreztem, hogy igen! Nekem nem volt több kívánságom a koncert előtt, csak, hogy Jay rám nézzen és ez több volt, mint amit vártam :D Majd Netti táskájáról levettem a magyar zászlót és széthajtottuk és pont akkor jött Nathan, felmutattuk neki, majd ránéztem és láttam, hogy éppen próbálja elolvasni rajta a feliratot és amint sikerült oda is mutatott :D
TELJES A SIKER :D

  


 

Ezekután láttuk, hogy Jay a színpad másik végén van, ezért átfutottunk a másik oldalra. Nem haboztunk. Odaintegettem neki, egyből észre is vette, vissza integetett, majd felmutattuk neki a zászlót, amire az egyetlen drágaságom mutatott nekünk egy szívet :D
Ez már akkor tényleg több volt, mint amire számítottam, ezért beértem ennyivel :D A koncert hamarosan véget is ért, így több lehetőségünk amúgy sem maradt volna. De ez így volt jó, így volt teljes. Én jól éreztem magam ennek a kis negatívumnak az ellenére is, mivel amit elterveztem előtte, azt megvalósítottam =)

A legjobban nekem a ’Lightning’, az ’I found you’, a ’Walks like Rihanna’ és a ’Glad you came’ tetszett =) Az összes többi szám is feledhetetlen volt, de ezek vittek nálam mindent =)



Alig várom, hogy legközelebb is lássam Őket, amire már megvan a jegy is ;) Akkor már tuti első sorban leszünk =).

Koncert után egyből az kis ismert hátsó bejárathoz futottunk, ami az egyetlen út az autók számára, így reméltük, hogy még elkapjuk Őket. Mikor odaértünk nem volt ott senki, majd később csatlakozott hozzánk kb. 8-9 csaj. Vártunk vagy fél órát az esőben, amikor kijött egy faszi, hogy a fiúk már rég a reptéren vannak…lehetett benne valami, mivel mire mi kiértünk az volt negyed óra, addig simán kivihették Őket. Az egyetlen busz, ami kijött onnan az az előzenekart vitte, de Ők nem érdekeltek minket.

Lassan hazamásztunk az esőben, teljesen szétáztunk már amúgy is, a cipőnk a zoknink, minden vizes volt. A szállásra érve meglepődve láttuk, hogy a szobatársaink még fent vannak, ami fura volt, mivel éjfél körül járt az idő, de örültek Nekünk, kérdezték, hogy milyen volt a The Wanted, mivel Ők is szerették Őket :D Mondtam, hogy jó csak nagyon vizesek vagyunk és fél óra múlva mennünk kell, mert indul a buszunk a dublini reptérre…. =(. Így hát gyors pakolás, hajszárítás után már ismét az utcán voltunk, csomagokkal együtt. A buszon egész idő alatt nagyon hideg volt, már nem tudtam mivel betakarózni…szinte vacogtam, annyira fáztam és nem volt fűtés és az út 3 és fél óra volt =/.
A reptéren még volt egy kis időnk, majd felszálltunk. Az út 2 és fél óra volt, hamar eltelt. A repülőről leszállva megcsapott a meleg, de úgy, mint tavaly, amikor hazajöttünk :D. Ugyan az a feeling volt. Át is öltöztem lengébb ruhába, de sokat nem segített, egész nap forróság volt.
A buszunk csak este indult Budapestre, és mivel még csak reggel volt, ezért a napot a pozsonyi állatkertben töltöttünk. Iszonyat jó volt, sokat röhögtünk :D.








Mikor hazaértünk, anyukámnak mutattam képeket/videókat a kocnertekről, röviden elmeséltem neki a történteket, de aztán le kellett feküdnöm, mivel már 40 órája talpon voltunk.

 A sok nehézség és kellemetlenség ellenére én nagyon jól éreztem magam és tényleg így utólag visszagondolva egészen jó kis koncert volt :) See you Guys very soon :)

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése