2013. szeptember 8., vasárnap

The Wanted - Fusion Festival - Birmingham - 2013.09.01.

Előzmények ITT és ITT :)


A Fusion Festival első napja után úgy gondoltuk, hogy másnap korábban kellene kimenni, mivel ki tudja ki lesz ott a Wanted miatt és mennyien fognak várakozni már ott hajnalban. Ennek örömére másnap elindultunk ugyanabban az időpontban, hajnali fél 5-kor, mint tegnap, mivel képtelenek voltunk korábban felkelni, így is alig aludtunk már napok óta. Mint kiderült, vasárnap nem úgy járnak a buszok, mint szombaton, így az első busz, csak 6-kor indult...Innentől kezdve 1 óra fagyoskodás következett, ami Birminghamben hajnalban nem volt vicces. Egy csomó kétes alak mászkált arra, egy még oda is jött, de az csak beszélgetni akart, egész jó fej volt :D

A busz nem ott tett le, ahol előző nap, mivel aznap ilyen "shortcut" járatok vannak, így nem közlekednek teljes útvonalon...Hát no comment, persze ez megint nem volt sehova kiírva =/. Így hát egy bő fél órás séta következett, közben zenét hallgattunk telóról. Amikor már azt hittük, hogy eltévedtünk megláttam a VIP bejáró kocsifelhajtóját, ezért egyből balra fordultunk, ahol már meg is pillantottuk az előző napi jól ismert kisdobot és a várakozó embereket. Meglepetésünkre voltak vagy 20-an, ezért egészen előre be is tudtunk állni, mivel már alapba 4 sorba rendezték az embereket.
Leültünk és vártunk. Ismét nagyon hideg volt és a körülöttem lévő briteket elnézve én nem is értem, hogy nem fagytak szét ott az emberek: Mindenkin rövidnadrág vagy szoknya volt, harisnya nélkül + top =/ Hát ember könyörgöm! 8 fok van =/




Majd megjelent a jól ismert tegnapi biztonsági őr, pufis meleg kabátban, és mondta, hogy az a legfontosabb, hogy tartsuk magunkat melegen, mivel tegnap volt ebből gond. Hát nem csodálom ember :D Majd 1 órával később elkezdett kukás zsákokat osztogatni, ami tényleg tökre melegített: Rátettem egyet a lábfejemre és a lábszáramra és többé nem fáztam :D Volt ott egy srác, nem tudom a nevét, elneveztük zacskós srácnak, mivel mindkét nap azt csinálta, hogy beleállt a kukászsákba és ő úgy jól elvolt köszöni szépen :D Kész volt :D
Persze megjelent SAM is :D Már egyből tette a fejét, ugrotta át a kordonokat :D Édes Drágám :D

Amúgy a karszalag osztók között volt egy magyar nő is :D Tökre aranyos volt :D Első nap annyit nem beszéltünk Vele, viszont aznap koncertek után külön megkerestük és beszélgettünk Vele sokat, búcsúzáskor még puszit is adott :D Nagyon aranyos volt.

Később, amikor már voltunk vagy 1000-en, akkor jött a Capital FM-től egy csaj, egy megafonnal és azzal üvöltözött. Viccesnek vicces volt és aranyos, de egy óra után már senki nem foglalkozott Vele.

A kapunyitás ismét csúszott, de nem sokat, csak 10 percet. Ezúttal Netti jutott be előbb, és ismét sikerült első sorban állnunk, ezúttal sokkal jobb helyre, mint tegnap :D Amint beértünk egyből elkezdték megint a tegnapi klipeket adni: One Direction, The Wanted, Jessie J, JLS stb stb. :D
Még két óra volt a kezdésig és mi már nagyon unatkoztunk 1 óta felé, ezért a biztiőrök elkezdtek táncolni a "Best song ever"-re, amikor az ment, de tökre szinkronba profin nyomták a koreográfiát :D A The Wantedot énekelték :D A JLS-re meg a jól ismert kézmozdulatot már tegnap betanulták :D Tökre viccesek volt :D Majd hullámot csináltattak Velünk, de vagy 20 verzióba és a végén már azon versenyeztek, hogy kinek az oldala a jobb :D Készek voltak teljesen :D Imádom Őket <3 Ők voltak a legjobbak :D


Amúgy ez a nap nagyon hosszúnak tűnt akkor, mivel a The Wanted csak este fél 8 körül állt a színpadra, nekünk meg vagy 9 előadót végig kellett szenvedni előttük.

Az aznapi fellépőkről majd szintén külön bejegyzésben írok, most csak azt írom le, hogy kik voltak: Conor Maynard, The Saturdas, James Arthur, Ollie Marland, Neon Jungle, Ne-Yo, Wretch32 stb.

Végre eljött a várva várt pillanat, jött a The Wanted :D Leadtak róluk egy eléggé hosszú introt, majd megjelentek a srácok. Hát a tömeg őrjöngve fogadta Őket és akkor még egyhén is fogalmazok. Több tízezer ember sikított egyszerre. Ez felbecsülhetetlen volt :D
Jay beugrált, a többiek besétáltak, majd indították egyből a koncertet az All Time Low-al :D Mindenki együtt énekelt Velük! Kivétel nélkül :)


Inkább csak az ismertebb számaikat adták elő, mint pl. Warzone, Chasing the Sun, I found you, We own the night, Heart vacancy, glad you came stb.




A heart vacancy számnál mindig hívnak fel rajongókat a színpadra, ez most is így volt. Jay kiválasztotta Nettit és akkor mindketten felmentünk volna, erre a bizti őr kiszedett egy tök más csajt és felvitte őt. Hát ez meg mi????? O.o Na de mindegy így is nagyon elvoltunk :D A csaj, akit Nathan felhívott kikapta Nate kezéből a mikrofont és énekelt, de előtte belevisított Nate fülébe, aki annyira megijedt, hogy összegörnyedt és a fülét fogta, szegény :D Majd szám végén a csaj visszaadta neki a mikrofont mire Nate megszólalt, hogy btw. "Thank you" :D


Még a koncert elején szóltunk a biztonsági őrnek, hogy dobja már fel a zászlót a színpadra, aki fel is tette, csak tökre a szélére Nathan lába elé, aki amúgy egyből észre is vette, de nem foglalkozott Vele...Majd 3 számon keresztül mindegyik fiú arra ment és esküszöm úgy nézegették, mint valami döglött galambot, de egyik sem nyúlt hozzá. Már azt hittük kupaktanácsot artanak, hogy mi az ott, amikor is megtörtént a csoda: Max felvette!!!!! :D Én mutogattam neki, hogy az a miénk, mire ő bólintott és hátra vitte lerakni! :D HURRÁ! :D





Btw. Jay-nek még adtunk Skittles-t is, felvette és mutogatta boldogan, hogy azt Ő kapta :D Iszonyat édes volt :D


Ugye mi Siva és Nathan oldalán álltunk, ezért 90%-ban Velük "találkoztunk" ott  :D Komolyan mondom, hogy Nathan-nek mutogathatsz te bármit, nem foglalkozik senkivel csak saját magával...Talán egyszer rádpislog, akkor örülj életed végéig :D
Siva iszonyat édes volt!! Nekem régen ő volt a No. 1, de a cork-i koncert után Jay lett...De Jay aznap nem foglalkozott Velem, Siva viszont sokat :D Pl. Amikor beállt elém egyből lenézett az első sorra, én ezerrel rámosolyogtam mire ő ilyen tök szexin rámbólingottt, mire a mellettem lévő csaj azt hitte, hogy ránézett és elkezdett sírni xD Én úgy mentem el, hogy akkor Jay, de úgy jöttem haza, hogy omg Siva :D

Egész nap a We own the night klipek nyomatták a kivetítőn és nap végére úgy voltam, hogy ha még egyszer meghallom ezt a számot akkor kifutok a világból! Erre koncerten játszották xD Én kb lehajtottam a fejem, hogy NEEEEEEEEEE, de akkor Max arra jött, nem énekeltem, mire Ő rámnézett ilyen tök cukin, rámosolyogtam és akkor már boldog volt :D És akkor már énekeltem én is :D
Lényegében ennyi történt :) Nagyon-nagyon jó volt a koncert, de nekem valami hiányzott belőle. Kicsit űr maradt a lelkemben, de én magam sem tudom megmagyarázni, hogy miért. Netti szerint azért, mert nekem nem Ők a No.1 fiúbanda és lehet ezért.
Koncert után azt mondtam szegényemnek, hogy én nem nagyon akarok többet The Wanted-ra menni, én sem tudom, hogy miért mondtam :D Tudom, hogy ezzel megbántottam, mert Ő meg közölte, hogy neki ez a koncert tökéletes volt :D Persze azóta átgondoltam, aludtam rá egyet és persze, fogok menni koncertjükre :D Én sem értem, hogy azt akkor miért mondtam. Lehet, hogy csak ki voltam, mert vagy 16 órát vártam rájuk :D
Kimentünk a VIP bejáróhoz, ahol megtudtuk, hogy még nem mentek el, ezért vártunk és vártunk, de aztán kihajtottak egy kisbusszal és elmentek. Sokan utánuk futottak, de mi ennek sosem láttuk értelmét, ezért inkább hazamentünk :)

Összességében nagyon várom a következő koncertet Velük és remélem, hogy akkor nem kell fagyoskodni miattuk :D

See you Guys soon :)

Videók:

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése