2013. szeptember 7., szombat

Union J - Fusion Festival - Birmingham - 2013.08.31.


Előzmény: ITT




A McFly után Amelia Lily vagy ki lépett fel, őt nem ismertem, de az volt bennem, hogy nem baj, mindjárt a jön a Union J már csak egy fél óra :D
Ez volt az első koncertünk Velük, ezért nagyon izgultunk, mivel ez nagyon sokat számított, nagyon-nagyon vártuk a fiúkat, mivel a tavalyi X-factor első pillanatától kezdve imádtuk Őket. De el sem tudtuk képzelni, hogy Ők milyenek lehetnek élőben, milyen a fellépésük a megjelenésük stb. Csak vártunk és vártunk míg végül eljött a várva várt pillanat :D





Intro ééésss megjelentek a fiúk! :D Feljöttek a színpadra és beálltak és nézték a közönséget, mi pedig Őket. Hát iszonyatosan cukik voltak :D Én kb. kiestem a kordonból úgy visítoztam, amire JJ oda is nézett én meg rámosolyogtam Ő meg ezerrel vissza :D Nagyon édesek voltak :D
Majd elkezdődött a koncert. Nagyon keveset játszottak, talán 5 számot sajnos =/ Főleg X-factorosokat, azokból is a rövidített verziókat. De így utólag visszagondolva nagyon jó volt :D


A mi oldalunkon Josh állt és nagyon ritkán cseréltek, pl. George nem is jött arra csak egyszer. Az utolsó szám a Carry you volt, amit a közönség is énekelt Velük együtt :) Nagyon jó volt, tetszett, végig énekeltem Velük azt a fél órát, amíg fent voltak a színpadon.



Viszont szegények még nagyon újak a szakmában, és ez látszott is mind a megjelenésükön, mind a viselkedésükön, mind az előadásukon. Pl. folyton egymás mögé álltak be, nem töltötték be az egész színpadot stb. De hát ez van, majd belejönnek a drágák :D Van még bőven idejük :D

A koncert végén leugrottak a színpadról és lepacsiztak a közönséggel :D Hozzánk Josh jött oda csak, de így is nagy élmény volt letapizni a drágát :D

Lényegében tetszett, de azt vettem észre, hogy csak a Carry You-nál adták önmagukat viszonylag, de ez érthető mivel az az egy saját számuk van eddig. De alig várom az albumukat és a csarnokos koncertjeiket! Biztos iszonyat nagy buli lesz :)

See you Guys soon ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése