2012. július 16., hétfő

Írország – Városnézések

1. nap – 2012.06.20.
Ez a nap szinte csak az utazásról szólt…a gép este 6-kor indult Budapestről, majd 3 órás utazás után megérkeztünk Írországba…Számomra a 3 óra utazás kínszenvedés volt, mivel egy anyuka ült mellettem egy kisgyerekkel…és én nem igazán szimpatizálok Velük…Nagyon idegesítőek voltak egész úton, de csak arra tudtam gondolni, hogy megéri.
A gépről leszállva az első mondatunk az volt, hogy „De friss a levegő!” meg hogy „De hideg van!” :D De nem érdekelt, mert én ezt imádom. Londonban is mindig hűvös van, de ez így jó :D
Kimentünk a reptérről, megtaláltuk a buszunkat, ami bevitt a belvárosra…eléggé rossz volt, hogy nem írta ki, hogy hol áll meg és nem is mondták be…ráadásul a buszmegállóknak nem nevük van, hanem számozva vannak…Találomra leszálltunk, majd elindultunk ,eltévedtünk, de végül megtaláltuk a helyes utat :D
Amúgy tök fura volt első benyomásra…mindenféle népséggel találkoztunk és meg is ijedtem, hogy ilyenek lesznek csak itt, de aztán pár nap múlva tapasztaltuk, hogy csak a rossz város részben kezdtük :D
A szállást viszonylag könnyen megtaláltuk, a recepciós már úgy fogadott minket, hogy „2 girls 4 nights?” Mi van? :D De az a faszi irtó édes volt, a legcukibb recepciós a világon :D

A szobánk 12 ágyas volt, már volt bent két srác…Hát róluk érdemes pár szót ejteni :D Az egyik srác (Wilson-nak neveztük el, mert be nem állt a pofája), a másikat „Görög félistennek” hívtuk mert folyton egy szál törölközőben pózolt :D Ők ketten folyton együtt lógtak, és Wilson-nak soha be nem állt a szája :D Nekem nagyon hiányzik, mert minden éjjel az ő hangjára aludtunk el és már megszoktuk :D Rossz volt, amikor hazament pár nap után…

2. nap – 2012.06.21.
Reggel megreggeliztünk, majd elindultunk vásárolni…Találtuk egy nagyon jó boltot, minden 1 euró volt, de tényleg minden! Én vettem pár dolgot, majd átmentünk egy Tescoba, ahol szintén vásárolgattunk, majd visszamentünk a szállásra…
Délután elmentünk a „Croke Park”-hoz felméri a terepet a másnapi koncertre…mert ugye azért még is csak jegy nélkül indultunk neki a másnapnak :D

3. nap – 2012.06.22.
A koncertről ITT olvashattok részletesebben

4. nap – 2012.06.23.
Lelkesen indultunk neki aznap is a Croke Parknak, mert azt hittük megint bejutunk…hát nem sikerült…Aznap volt a Westlife utolsó koncertre és azon mindenki ott volt! Mi beálltunk, hogy jegyet vegyünk, de „bunkó bácsiék” teljes áron kínálták, mi meg annyiért nem vettük meg…
Mikor visszaértünk a szállásra teljesen el voltunk keseredve, már majdnem sírtam, amikor megláttam a hivatalos oldalon, hogy a fiúk 28-án Dublinban dedikálnak :D Hát ezek után már kit érdekelt az az aznapi koncert? :D
Btw. Wilsonék elmentek ezen a napon haza vagy isten tudja…kicsit szomorúak voltunk, mi lesz velünk Wilson nélkül? :D

5. nap – 2012.06.24.
Részletesen ITT olvashattok róla :)

6. nap – 2012.06.25.
Visszamentünk Dublinba, megint 5 órás busz út volt, de nem volt akkora kínszenvedés :D Visszamentünk arra a szállásra, ahol addig is voltunk ott ^^ Annyira örültünk, hogy „haza megyünk” vissza arra a szállásra, az volt a dublini otthonunk =)
Ezúttal más szobába kerültünk, új szobatársak, más emelet…
Estefelé lementünk utána nézni ennek a dedikálásnak és elolvastuk a feltételeit: Meg kell venni a CD-t elővételben abban a boltba, ahol majd dedikálnak a fiúk és még karszalag is kell hozzá…Na akkor útra fel, kimentünk a város másik végébe (eltévedések tengere következett), de odataláltunk, megvettük a CD-t és kaptunk karszalagot is :D

7. nap – 2012.06.26.
Megnéztük Dublint! Végre volt rá időnk! Kb. mindenhol jártunk :D A Spire-t már annyirszor láttuk, hogy  képet sem csináltunk róla…naponta kb. 40x elmentünk mellette, a végére már bele is olvadt a környezetbe :D
Megnéztük az éhező szobrokat, a Trinity College-t, a St. Stephen’s park-ot, az Iveagh Gardens-t stb. Szerintem tök jó volt :D Nekem minden tetszett.

8. nap – 2012.06.27.
Folytattuk a városnézést! Megnéztük a dublini kastélyt, meg a Temple Bar-t…Majd elindultunk nagy hévvel a tengerpartra :D Másfél óra gyaloglás után oda is értünk már alig vártuk! És amikor odaértünk észrevettük, hogy nincs meg a tenger xD Eltűnt! Pont apály volt…próbáltunk legalább a közelébe menni, de olyan messze volt, hogy inkább visszamentünk.

9. nap – 2012.06.28.
Dedikálás! ITT :D

10. nap – 2012.06.29.
Visszamentünk Corkba, de ezúttal vonattal :D Ami tök cool volt! Ki volt írva a nevünk is meg minden :D Egész úton CD-t hallgattunk <3
A szállásunk ezúttal nem volt valami jó…szinte mindenért fizetni kellett.

11. nap – 2012.06.30.
A koncertről ITT olvashattok

12. nap – 2012.07.01.
A nap, amikor vissza kellett jönni Magyarországra…Nem vártam és már ez előtt a nap előtt pár napig minden bajom volt, mert a tudat, hogy vissza kell jönni és elszakadni a fiúktól teljesen lebénított =( Ez a nap csak az utazásról szólt…vissza kellett mennünk Dublinba, onnan pedig a reptérre. Nagyon rossz volt egész nap alig beszéltünk, mindketten éreztük, hogy ez most itt a vége és nagyon nem akarjuk…
Amikor hazaértünk és leszálltunk a gépről az első mondatunk: „Meleg van! De rossz” xD

Lényegében ez a két hét teljesen megváltoztatott bennem valamit! Főleg a srácok iránt, de teljesen pozitív értelemben! =) Imádom Őket és két hétig végre „Planet Jedward”-ön élhettem, ami teljesen jó volt, minden róluk és rólunk szólt ^^ Hiányzik Írország és minden, amit ott átéltünk. Ennyi hülyeséget már rég csináltam, de néha olyan jó őrültnek lenni, és tudom ,hogy ezt mind nekik köszönhetem =) Ez a két kis hülye mindent megér, értük tényleg érdemes beutazni a világot, mert értékelik és ki is mutatják, hogy ez nekik nagyon sokat jelent =) Alig várom az európa turnét <3